Vezano za 100.dan škole i ove godine proveli smo brojne aktivnosti. Ovim danom posebno su bili ushićeni naši prvašići koji su obojali krune i ponosno ih nosili na glavi, jer nije mala stvar 100 dana biti u školi. Dobili su i prigodne diplome jer su 100 dana pokazivali marljivost i upornost u učenju i svladavanju novih vještina. Na 100. dan pokazali su se vješti u puno toga te su s lakoćom riješili sto matematičkih zadataka, imenovali i slovima zapisali sto riječi te koristeći 100 eura kupovali, zbrajali, oduzimali, davali i uzvraćali novce uvježbavajući snalaženje u financijskoj pismenosti. Na kraju su se razgibali glavometom balonima, koje su uspjeli 100 s držati u zraku.
Aktivnostima ovoga dana pridružili su nam se učenici 2., 5. i 6. razreda. Drugi razred je s učiteljicom Snježanom Habuš 100.dan povezao s Valentinovom te su izrezali 100 srdaca. Svako srce je nosilo po jedan zadatak zbrajanja i oduzimanja do 100. Na satu Tjelesne i zdravstvene kulture odradili su 10 vježbi, svaku po 10 puta pa smo i tu dobili jednu stoticu.
Učenici 5. razreda, uz vodstvo učiteljice Jasmine Alilović, obilježili su 100. dan škole na nastavi matematike istražujući simetrije. Proučavali su osnu i centralnu simetriju u baranjskom šokačkom vezu i tkanju, inspirirani uzorcima baranjske šokačke nošnje i radom poznate dizajnerice tekstila Otilije Berger. Učenici 6. istraživali su svijet logike i jednadžbi kroz zanimljive aktivnosti. Rješavali su logičke zadatke povezane s jednadžbama, koristili „vagu“ kao vizualni alat za njihovo razumijevanje te se služili digitalnim alatima za interaktivno učenje.
Na posljetku s posebnom pozornošću, uz dobru koordinaciju i motoriku na satu izvannastavnih aktivnosti učenica 1. razreda Anamarija Bacalo i učenik 2., razreda Ian Mrđa izrađuju svoju viziju stotice u lego izdanju.
Dan nam je bio prožet stoticama i već se veselimo vidjeti što će nas vezano za broj 100 čekati sljedeće godine.
Mirela Dubravac Jalšovec, učiteljica razredne nastave