Projekt Mathematics Mastery: Bridging Mathematical Literacy and Citizenship Education proveden je u okviru eTwinning platforme, okupljajući 9 nastavnika i 84 učenika iz 7 škola diljem Europe, uključujući i našu školu. Cilj projekta bio je potaknuti razvoj matematičke pismenosti i građanskih kompetencija kroz interdisciplinarni pristup nastavi. Učenici 8. razreda OŠ „Matija Gubec“ iz Čeminca, pod mentorstvom učiteljice matematike Jasmine Alilović, dali su značajan doprinos provedbi projekta.
ŠTEAM-ajmo3 je međunarodni eTwinning projekt koji povezuje STEM područja s umjetnosti. Nositeljice projekta su Valentina Angelkovska iz Sjeverne Makedonije i Jasmina Alilović, a suradnice na projektu iz naše škole učiteljice Krizmanić, Vidaković i Nedeljković.. Kroz istraživanje i kreativnost, projekt je poboljšao usvojenost ishoda u predmetnim kurikulumima STEM predmeta i međupredmetnim temama u osnovnoj i srednjoj školi. Nizom aktivnosti projekt je potakao razvijanje kritičkog mišljenja, kreativno razmišljanje i usvajanje vještine rješavanja problema. Aktivno učenje u STEAM područjima potiče inovativnost, maštu i kreativnost učenika te primjenu naučenog, timski rad, suradnju i prilagodljivost te društvenu i kulturnu osviještenost. Projekt je povezao učenike i učitelje Hrvatske, Srbije, Turske i Makedonije. U projektu su sudjelovali gotovo svi učenici predmetne nastave.
Projekt Outdoor Learning-Reci mi, pokaži mi i uključi me! je godišnji eTwinning projekt koji je povezao učenike i učitelje 14 škola iz Hrvatske, Turske i Rumunjske s prirodom te promovirao odgovorno ponašanje prema okolišu. Stvarao je dinamično obrazovno okruženje kroz inovativne metode učenja izvan učionice, uključujući storytelling i terensku nastavu. Cilj projekta bio je poticati ekološku svijest i kreativno izražavanje kod učenika, dok su učitelji obogaćivali nastavu i razvijali profesionalne vještine. U projekt su bili uključeni učenici 5. razreda naše škole uz mentorstvo učiteljice Jasmine Alilović.
100. dan škole Udruge Zvono 2025. projekt je koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Na nacionalnoj razini obilježava se ostvarujući cilj projekta: okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj/međunarodnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti. Učenici 5. razreda, uz vodstvo učiteljice Jasmine Alilović, obilježili su 100. dan škole na nastavi matematike istražujući simetrije. Učenici 6. istraživali su svijet logike i jednadžbi kroz zanimljive aktivnosti.
Jasmina Alilović, učiteljica matematike i fizike