100. DAN ŠKOLE
Dana 8. veljače 2024. prigodnim nastavnim aktivnostima obilježili smo 100. dan nastave u ovoj školskoj godini.
Ni ove godine nije nedostajalo mašte i kreativnosti te pokretačke snage naših vrijednih učiteljica: Jasmine Alilović, Snježane Habuš. Lidije Gotal, Tanje Sušac, Marice Krajinović, Željke Krizmanić, Jelene Miočević i Mirele Dubravac Jalšovec koje su djecu pohvalile za uspješno odrađenih prvih 100 dana ove godine. Zatim su ih potaknule da usustave svoje znanje ponavljanjem te pobuđujući im radoznalost i znatiželju usmjerili ih ka novim sadržajima. Naše su aktivnosti rezultirale brojnim uradcima, veselim osmijesima te obostranom zadovoljstvu učenika i učitelja.
Sve što smo radili pogledajte pod opširnije.
Prvo su učenici 4. razreda na satima informatike s učiteljicom Jelenom Miočević izradili plakat u Canvi koji nam najavljuje obilježavanje 100. dana škole, te su isti objavili u aplikaciji Teams.
Na izvannastavnoj aktivnosti Legići učenici 3.i 4. razreda uz pomoću lego kocaka oblikovali su broj 100.
Učenici 1.i 3. razreda PŠ Kozarac uz učiteljicu Lidiju Gotal na Likovnoj kulturi izradili srce koje su oblikovali sa 100 raznobojnih trokutića. Dok su učenici 2.i 4. razreda s učiteljicom Željkom Krizmanić na Matematici mjerili i zbrajali do 100, igrali društvenu igru te napravili krune.
Zajedničkim snagama svi učenici PŠ Kozarac napravili su plakat sa 100 otisaka prstiju čime je ova vrijedna družina ostavila upečatljiv trag 100 otisaka za 100. dan škole.
Ponosni na svojih prvih 100 dana provedenih u školi učenici 1. razreda sa svojom učiteljicom Snježanom Habuš prvo su se na nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture razgibali sa desetak vježbi koje su ponovili desetak puta te tako sve skupa odradili 100 vježbi. Zatim su na nastavi Hrvatskog jezika obrađujući prigodnu pjesmu za Valentino izradili plakat koji su ispunili sa 100 crvenih srca.
Učenici 2.razreda sa učiteljicom Tanjom Sušac, oblikovali su plakat u obliku broja 100 te ga ispunili sa 100 lijepih riječi.
Učiteljica Marica Krajinović usmjerila je 3.razreda da pronađu i izrežu 100 sličica koje ih asociraju na boravak u školi, na taj način ponovili su imenice, glagole i pridjeve te su ih sve objedinili na zajedničkom plakatu.
Četvrti razred sa učiteljicom Mirelom Dubravac Jalšovec na satima Hrvatskog jezika ponavljao je vrste riječi pazeći na pravopisnu normu, razvrstavajući opće i vlastite imenice prikazujući ih velikim ili malim slovom , stavljajući glagole u prošlo, sadašnje i buduće vrijeme, poštujući pravopisna pravila s posebnim naglaskom na pisanje glagola u prošlom i budućem vremenu te stvarajući posvojne pridjeve izvedene od vlastitih imena prikazujući pisanja pridjeva s nastavcima na ov, ev, in ,te ski, ški, čki i ćki.
Na satu Prirode i društva proučavali su zdravu prehranu, kušali različite žitarice, ponovili bonton za stolom te slikovno i grafički osmislili 100 prehrambenih smjernica.
Na satima Matematike učenici 5.i 8.razreda uz vodstvo učiteljice Jasmine Alilović pokazao je da prelazak u više razrede nije šala te su učenici 5. razreda procjenjivali veličinu šiljastog kuta dlanom, primjenjivali naučeno o vrstama kutova u dizajniranju haljina i igri „Koliko paun treba raširiti rep“, povezali tjelovježbu i kut te kao Mondrian prikazali kutove uz presječnicu usporednih pravaca.
Učenici 8. razreda primjenjivali su sustave jednadžbi u rješavanju zadataka iz života, a potom osmišljavali zadatke više kognitivne razine koje su zatim rješavali njihovi prijatelji iz razreda, koristeći se digitalnim alatima.
Toliko smo puta ponovili broj 100 samo zato što je 100.dan škole i nagradili smo se slasnim lizalicama jer smo bili 100% sigurni da su za polizat.
Mirela Dubravac Jalšovec, učiteljica razredne nastave
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |