Dan planeta Zemlje
Učenici naše škole u utorak su se različitim radionicama, kroz koje se provlačila zajednička tema o našem plavom planetu, pridružili obilježavanju Dana planeta Zemlje. Nastava kod učenika nižih razreda popraćena je s prigodnim tekstovima, pravopisnim vježbama, izradom plakata, dramatizacijom te pisanjem prigodnih poruka. Učenici su saznali zanimljivosti o našem planetu koristeći enciklopediju, atlase, globus i časopise. Vrijedne ruke naših učenika oslikale su nogostupe naše škole te prigodno uredile pano slikama i mudrim porukama o očuvanju Zemlje. Radionice u predmetnoj nastavi izvođene su na satima hrvatskog jezika, fizike, biologije, geografije, vjeronauka te glazbene kulture. U nastavku možete pogledati detaljniji opis radionica za navedene nastavne predmete.
HRVATSKI JEZIK- Učenici 5., 7. i 8. razreda su na satima hrvatskog jezika, pod vodstvom učiteljice Anice Dominić, sudjelovali u kratkoj anketi o ekološkim navikama, koja je potom poslužila kao tema za zanimljivu diskusiju. Petaši su zatim pisali sastavak na temu „Kako izgleda budućnost?“, u kojem su opisivali kako zamišljaju planet Zemlju u dalekoj budućnosti. Sedmaši i osmaši su potom imali priliku pogledati kratki dokumentarni film o prirodnim ljepotama našeg planeta. U osmom razredu razmišljali su „zeleno“ u raspravi koja je uslijedila na temu održivog razvoja, dok su sedmaši sat nastavili zanimljivom radionicom u kojoj su osmišljavali letke kojima bi kod svojih sumještana ojačali ekološku svijest.
FIZIKA- povodu Dana planeta Zemlje učenici 7. i 8. razreda naše škole, pod vodstvom učiteljice Jasmine Alilović, na satima fizike istražili su teme EE-otpad i Svjetlosno zagađenje. Kroz niz zanimljivih prezentacija i filmova učenici su naučili što je to EE-otpad, kako i gdje ga odlagati, može li se reciklirati tetko je u svijetu najveći „izvoznik“, a tko „uvoznik“ EE-otpada. U svom radu posebno su se istaknuli učenici: Mislav Gašpert, Dora Štrok, Tamara Čakarević, Marina Kupina, Tea Hlevnjak te Patricija Matijević. Što je svjetlosno zagađenje, gdje je najizraženije i kako ga smanjiti na najmanju moguću mjeru istražio je učenik Mario Forjan.
PRIRODA/BIOLOGIJA- Dan planeta Zemlje obilježen je i na satima prirode u petim i šestim razredima, pod vodstvom učiteljice Jadranke Jakić. Šestaši su sudjelovali u radionici „Ugrožene vrste“ , gdje su imali priliku pogledati kratke dokumentarne filmove o ugroženim biljkama i životinjama te o postanku našeg planeta Zemlje. Drugi sat su se posvetili uređivanju školskog panoa u učionici prirode. Petaši su na svom satu prirode pogledali kratki dokumentarni film o Danu planeta Zemlje, a nakon toga su čitali dirljivo pismo indijanskog poglavice Seattlea američkom predsjedniku Franklinu Pierceu. Ovo pismo ubraja se među najljepše i najdublje misli koje su ikada izrečene o čovjekovoj prirodi, pa je zbog toga ušlo u povijest i u srca svih ekologa i ljubitelja prirode. Također, naši cvjećari iz 7. razreda su već u petak obilježili Dan planeta Zemlje sadnjom cvijeća u školskom dvorištu.
GEOGRAFIJA- Naši petaši i šestaši su na satu geografije, zajedno s učiteljicom Marijom Pešić, obilježili Dan planeta Zemlje zanimljivom radionicom pod nazivom „Znaš li kako zvuči Zemlja?“. Učenici su podijeljeni u dvije skupine koje su se međusobno natjecale u prepoznavanju zvukova iz prirode, koje su mogli čuti preko zvučnika. Sat je prošao u zabavnoj atmosferi s izraženim atjecateljskim duhom, a pažljivo osluškujući i razmjenjujući ideje, učenici su imali priliku naučiti prepoznati i neke nove zvukove koji se svakodnevno mogu čuti na našem lijepom plavom planetu. „Istančanim uhom“ za zvukove iz prirode posebno su se istaknuli Luka Hlevnjak iz 5. razreda i Nenad Gavrić iz 6. razreda. Šestaš Luka Levačić je na kraju, kada je saznao rješenja za zvukove koji su ga mučili i za koje nije znao odgovor, zaključio: „Kada sam pročitao o čemu se radi, sve mi je odjednom imalo smisla!“ Šestaši su također u učionici geografije uredili pano sadržajima vezanim uz Dan planeta Zemlje, a kako je sve to izgledalo možete pogledati u našoj galeriji fotografija.
GLAZBENA KULTURA- Uz vodstvo učiteljice Marine Jonjić učenici su izveli „Tropsku kišu“ tjeloglazbom i ritamskim udaraljkama. Naučili su kako svojim tijelom (trljanjem dlanova, pljeskanjem rukama, lupanjem nogama, udaranjem rukama po koljenima…) i upotrebom ritamskih udaraljki možemo oponašati zvukove iz prirode, kao što su rominjanje kiše, pljusak, tuča i vjetar. Učenici su s veseljem sudjelovali u novim i drugačijim aktivnostima.
VJERONAUK- Učenici 6. razreda izrađivali su plakate na temu: „Ljepote stvorenog svijeta“, a 7. razred na temu: „Ne poštovanje Stvoriteljeve ideje stvaranja“. Oba razreda su kao uvod u rad pogledala prezentaciju „U početku stvori Bog nebo i zemlju“.
Fotografije možete pogledati ovdje.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |