šk. god. 2021./2022.
Prigodni dani Od 2020. godine, 21. listopada se obilježava Nacionalni dan sigurnosti cestovnog prometa. Povodom toga dana su učenici 2. i 4. razreda PŠ Kozarac na satu razrednika, 25. 10., ponovili prometna pravila igrajući društvene igre Prometna frka i Prometni bingo te zabavne igre na računalu. Željka Krizmanić
|
Učenici 2. i 4. razreda PŠ Kozarac su snimili animirani film u suradnji sa zadrugom (Re)kreativne pčelice iz Popovca i knjižničarkom Marijanom Kuna. Lutkarski film je nastao tehnikom stop-trik animacije. Lutke su napravili zadrugari iz Popovca, a scenografiju učenici iz Kozarca. Šaljivi film govori o ovcama koje bježe iz tora i izgubljeno lutaju jer ne znaju čitati prometne znakove. Film pogledajte na poveznici: https://bit.ly/3yntNuy Željka Krizmanić
|
Prometna sredstva u prošlosti i budućnosti Osijek, naše županijsko središte, je prvi grad u Hrvatskoj koji je uveo tramvaje kao gradski prijevoz putnika. To je bilo 1884. godine. Prve tramvaje su vukli konji. Početkom 20.st. krenuo je s radom prvi električni tramvaj. Usporedili smo današnje i stare tramvaje. Učenici su se prisjetili i vožnje Božićnim tramvajem. Čudnovati izum profesora Leopolda, zanimljiva knjiga koju je napisao Anto Gardaš, motivirala je učenike 4. razreda PŠ Kozarac na izradu prometnog sredstva budućnosti-vremeplova. Željka Krizmanić
|
25. 10.2021. Učenici 1. razreda PŠ Kozarac od početka školske godine rade različite aktivnosti o prometu. Ovoga puta su napravili automobile od kartona i izložili likovne radove u učionici na panou. Lidija Gotal
|
Prometne zgode i nezgode Leon N. i David H., učenici 4.razreda PŠ Kozarac su napravili kratke video zapise o prometnim zgodama i nezgodama koje se nalaze u prilogu ispod. Željka Krizmanić
|
Čemu služi sigurnosni pojas? U petak, 19. studenog, učenici 5. razreda, uz pomoć učiteljice Jasmine Alilović, snimili su edukativni video uradak na temu Čemu služi sigurnosni pojas u sklopu eTwinning projekta Promet i ja. Pogledajte njihov uradak na poveznici: Čemu služi sigurnosni pojas. |
Kinetička energija Učenici 7. razreda, uz pomoć učiteljice Jasmine Alilović, na nastavi fizike istraživali su o čemu ovisi kinetička energija i povezali naučeno sa sigurnosti u prometu. Zahvaljujemo obitelji Đanković na sudjelovanju u stvaranju edukativnog filma u sklopu eTwinning projekta Promet i ja. Film pogledajte na sljedećoj poveznici: https://youtu.be/CTx5dtavQeI |
Zrcala u prometu Učenici OŠ "Matija Gubec" iz Čeminca na nastavi fizike istražuju čemu služe sferna zrcala u prometu. Pogledajte kako to izgleda na sljedećoj poveznici - Zrcala u prometu. Jasmina Alilović |
Osnosimetrični i centralnosimetrični prometni znakovi Učenici 8. razreda OŠ "Matija Gubec" iz Čeminca u online nastavi matematike istraživali su i crtali osnosimetrične i centralnosimetrične znakove te kreirali svoje s istim svojstvima. Odigrali su i kviz u Wordwallu na istu temu. Kviz: Osnosimetrični i centralnosimetrični prometni znakovi Jasmina Alilović |
Trenje u prometu
Je li trenje u prometu štetno ili korisno znaju mali fizičari iz OŠ "Matija Gubec" iz Čeminca.
Poveznica na video: Trenje u prometu Jasmina Alilović
|
Brzina i promet O čemu ovisi brzina gibanja tijekom vožnje automobilom? Kako odrediti srednju brzinu gibanja automobila i bicikla? Odgovore znaju mali fizičari, učenici 8. razreda OŠ " Matija Gubec" iz Čeminca. Poveznica na video: Brzina i promet Jasmina Alilović |
Maketa broda Kako napraviti maketu broda znaju učenici OŠ "Matija Gubec" iz Čeminca. Poveznica na video: Kako napraviti maketu broda Jasmina Alilović
|
Promet i ja, 2. razred OŠ "Matija Gubec" Čeminac Učenici 2.r. OŠ "Matija Gubec" iz Čeminca na satu glazbene kulture naučili su pjesmu Tramvaj. Budući da nas je tramvaj kao gradsko prometalo jako zaintrigirao proučili smo kako izgleda, što ga pokreće te kako se mijenjao kroz povijest. Naše spoznaje rezultirale su poučnim plakatima. Također smo upozirili na važnost pristojnog ophođenja u javnom prijevozu te smo odglumili poze putnika koji se voze tramvajem. Poveznica na video: Mirela Dubravac Jalšovec
|
Putujem brodom i zrakoplovom Učenici 2. razreda PŠ Kozarac su na izvannastavnoj aktivnosti STEM radionice napravili televizor. Na nastavi hrvatskog jezika, su obradili temu o televiziji, a na satu prirode i društva su učili o putovanju brodom i zrakoplovom. Korelacijom nastave prirode i društva i hrvatskog jezika nastao je televizor s pokretnim slikama o putovanju brodom i zrakoplovom. Svibanj 2022. Željka Krizmanić
Putujem zrakoplovom: |
Putovanje u MeđimurjeMoja obitelj i ja smo krenuli iz Kozarca za Ivanovac. Vozili smo se automobilom. Na putu sam vidio puno brežuljaka. Na cesti je bilo puno automobila, kamiona i autobusa. Stali smo kod Virovitice malo se odmoriti. Nastavili smo i vidjeli puno životinja. Na putu sam vidio i nizine i brežuljke. U Međimurju sam vidio hidroelektranu i tvornicu Vegete. Vozili smo se oko četiri sata sa vezanim pojasima. I usput sam vidio rijeku Dravu i kartu Međimurja. Tata je pratio prometne znakove i nije gledao na kartu. Nismo se vozili jako brzo. 12.5.2021. David Palfi, 4.r
|
Igra klikanja Učenici 4. razreda Područne škole Kozarac su na satu Informatike tijekom programiranja u Scratch-u izradili jednostavnu igru klikanja. Uživajte u igri kao što smo i mi u izradi. Jelena Miočević |
Sigurno na internetu i u prometu Učenici 2. i 4. razreda PŠ Kozarac su tijekom Dana sigurnijeg interneta u 2. mjesecu ponavljali prometne znakove te onaj znak koji ih je najviše asocirao svojim izgledom povezali s pravilima ponašanja na interentu. Zajednička zapažanja su sastavili tako da su učenici 2. razreda izradili plakat, a učenici 4. razreda digitalne plakate. Jelena Miočević
|
Naše uspomene s maskembala Dok su učenici PŠ Kozarac tijekom karnevalske povorke u 2. mjesecu šetali selom, veselili se, jeli i pili te ponavljali prometna pravila i znakove učiteljica informatike Jelena Miočević je snimala i fotografirala sve zanimljive trenutke. Zahvaljujući tome su na satima informatike učenici 2., 3. i 4. razreda uređivali te fotografije te od njih izradili kolaže, fotoknjige i videa kako bi sačuvali uspomene na prekrasan dan. Radove možete pogledati na kraju u prilogu. Jelena Miočević
|
Kojim putem krenuti? Učenici 4. razreda PŠ Kozarac u 4. mjesecu su tijekom sata informatike istraživali mjesta koja bi željeli posjetiti vezano za Školu u prirodi. Uz pomoć Google karte te HAK karte učenici su određivali s kojim prijevoznim sredstvom možemo sve putovati do određenog mjesta te koji put nam je najpovoljniji i najbrži. Jelena Miočević
|
Koordinatorice projekta za roditeljski sastanak su pripremile prezentaciju i anketu o sigurnosti u prometu.
Prezentacija "Prometni savjeti" nalazi se u prilogu ispod.
Željka Krizmanić
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |